جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday - 29 March 2024

26202900 _ 09128353538 info@cheekcheek.ir


شیر پروانه ای ویفری اهرمی


شیر پروانه ای

یکی از انواع تجهیزات صنعتی و در واقع شیر آلات صنعتی با کاربرد فراوان و مختص به خود شیر پروانه ای یا butterfly valve می باشد. شیر پروانه ای دارای طراحی خاص و ساده ای بوده و انواع گوناگون دارد.

فروش و قیمت انواع شیر های پروانه ای در برندهای اروپایی,آسیایی ,ایرانی با مناسبترین قیمت جهت کلیه مصارف صنعتی ,نفت و گاز و پتروشیمی ,کشاورزی و موارد مشابه در متریالهای چدنی ,فولادی     ,استنلس  استیل ,یو پی وی سی در سایزهای ۲ اینچ الی ۵۶ اینچ در انواع ویفری ,فلنجدار,گیربکسی و دستی .

در واقع شیر پروانه ای برای تنظیم جریان سیال مورد نظر و همین طور قطع و وصل کردن جریان سیال در مسیری که واقع شده است مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع شیرهای صنعتی که امروزه کاربردی گسترده در صنایع مختلف دارد شیر پروانه ای می باشد. شیر پروانه ای از ساده ترین شیرهای صنعتی محسوب می شود.

نحوه عملکرد شیر پروانه ای

شیر پروانه ای دارای عملکردی ساده و آسان است از این رو به عنوان یکی از انواع تجهیزات صنعتی پرکاربرد مورد توجه قرار می گیرد. این شیر دارای یک دیسک تنظیم کننده جریان می باشد. این شیر تنظیم کننده جریان دریچه ای پروانه ای دارد که در اطراف محور در جهت جریان جابجا شده و تحت تاثیر این جریان، دیسک نیز حرکت می کند

 

شیر پروانه ای ویفری اهرمی